Little Girl
Demam -,-
Sunday 4 March 2012 | 00:02 | 0 comments
       

hihi, readers , awak sehad?saya tak sehad lah ,demam , dahlah mama tinggal saya dekat rumah, saya terpaksa jaga adek yang demam jugak,papa tak pergy kerja sebab demam,so dea tidur ,aku yang kena jaga baby !Omgee,mama tinggal aku,dea pergy shopping dengan budak-budak sakai tuh! aman jugak bile dyeorang takdek,tapyy yang tak best nyee ,ialah aku kena jaga baby aleef,yang demam,asyik-asyik muntah,lepas muntah mesty nangis,ape kes nih adekk? :3 siyes ,aku tak suke cenggini,tady papa bangun ,dea makan tengahari,aku raser dye gorengg ikan kott#aku takberapa dengar coz tv kuatt sangad,nthen 15 minutes ago,aku pergidapur,nak cek lah,kot-kot papa ade, tengok II takdeer, hampeh,aku buka bedroom mama,tengok papa tidur semula,huh,actually aku nak marah,tapy aku kesian jugakk dengan papa,demam terok# mwahahaha,aku anak yang baek kan? hihi, aku sebenarnye taktahu nak hapdate apee -,-
aku tersangatlah bosan,sekarang aku switch off tv,baby dah tidur,logg out efbee,sign out tweet,!
aku bosannnnnn ! whateva#  


                                   tralalalalaalallalalala~~~~ mama nak makan burger kingg, im beg to you!






mwahaha, nak makan burger mama,nak makan burger ! ayongg takdek fone nak call mama, well,sekarang mama tak kasi ayong guna handphone kan?sebab Nye ialah:ayong suke bazirkan duet beli kredit!
alah ,mama , ayong nak balik henfonn ayongg, apesal mama kasi dekat budak sakai tuh !
seriusss :(((( rindu Samsungg Duos  
mama cakap nak beli Samsung Galaxy Y kan?? tu pun kalau ayongg past with a flying colour exam 0ti1 nanty!mane aci cenggini -,- ,ayongg kena berusaha lah pulakk,omgeeee, i hate this feeliinggggg :((((((((

samsung galaxy Y ,i cant wait to have you! :'( 
serioussly,mama im beg to you , pleaseeeeeeee! 







Kbhaiii readers , nak pegi masak maggi , im sad now , esok harap-harap tak pergy sekolah!

 



Older Post | Newer Post

Entries About Stuff Linkies
*ILOVEYOUFUCKINGDAMNMUCH Im a type Of girl who can be so hurt but still look at you and smile.The type of girl who is willing to brighten your day if i can brighten my own

Hello there earthlings! You have stepped onto Little Girl. My name is Izzati Nur An-nisa'. I'm the writer for this cute blog! Do follow, thanks.
Facebook | Twitter

Sahabat Sejati Teman yang memahami , Nurdiyasmin Ariyana


Header by: Amirah
Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha
Cursor by: Fazeera