Little Girl
Saya Sibuk -,-
Friday 24 February 2012 | 23:50 | 0 comments
                  

hihi , lama saya tak hapdate belog ,awak rindu saya tak?rindu kan,rindu kan? oh , saya sangad terharu !!
hehe , awakk sayangg saya ? sayangg kann?ape kene ngan Zatie nih?nak mampos ke?
ala,janganlah cakap cenggitu, menci awak , saya takdek kawan lah buad masa sekarang ,
T___T   saya merapu lagyy ,harap MAAF , 








PEACE -,- 
okayy babyy , saya nak  cerita pasal TAJUK POST dekatt atas ! kenapa dengan TAJUK tue?
sebenarnya,saya lama tak hapdate blog sebab saya sibuk, ala sabarlah ,saya tengah ulang tajuk nih ,rolling eyes* hihi , saya sibuk dengan SEKOLAH dan KAWAD , 
Kawad buatt saya semakin puteh , papa sendiri cakap cenggitu#sebenarnye saya tak pergy pon !!
saya rela kene rotan dengan PAPA MALIM , saya tak sanggup menghitamkan muke saya nih :(
tapyy kan MAMA saya tak sokongg , MAMA selalu paksa saya pergii KAWAD , ngade betoi lah MAMA !







putehh kan saya?hehe tue dulu,sekarang tak lagy, sekarang saya macam BANGLA + TAMBI + KELING
hihi , mama selalu cakap saya nih pemalas ! sampai hati mama ! sedih la cenggini , mama cakap cenggitu
memangg patut ponn mama marah saya kerana saya asyikk sibuk dengan menatangg yang dekat bawah:




hihi , saya memangg sibuk kann? sebabb tuh saya tak hapdate belog , saya hapdate ponn sebab saya tengokk orangg lain hapdate,saya jeless lah tue , awak nih buad-buad taktahu pulakk# 

okayy lah sayangg -sayangg saya sekalian , saya sedangg bersiap-bersiap nak pergy DUNGUN ,
mama saya yangg kuad membebel tuh dah START ENGINE kereta :)
babaiii , yayunk awak !



| Newer Post

Entries About Stuff Linkies
*ILOVEYOUFUCKINGDAMNMUCH Im a type Of girl who can be so hurt but still look at you and smile.The type of girl who is willing to brighten your day if i can brighten my own

Hello there earthlings! You have stepped onto Little Girl. My name is Izzati Nur An-nisa'. I'm the writer for this cute blog! Do follow, thanks.
Facebook | Twitter

Sahabat Sejati Teman yang memahami , Nurdiyasmin Ariyana


Header by: Amirah
Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha
Cursor by: Fazeera